torsdag 6. mars 2008

Mine andre tegninger bla Disney figurer

Pinocchio
Åh gjett om jeg er stolt over denne.
Tegnet den mens jeg lå på isolat med
vår minste sønn på Haukeland.
Drømmen min fra da jeg var liten
pike var å tegne en skikkelig
tegning til avdelingen.
Og nå har jeg klart det (=
Endelig (=(=
*STOLT*



DUMBOMAMMA
&
DUMBO
Denne er jeg jammen stolt av også.
Tegnet den etter motiv jeg fant i fra
Internett (=
Ble kjempefornøyd (=




LILLE PIP


Her ser Dere dansende glade
fuglen PIP.
Brukte ikke mer enn drøyt 10 min
på denne tegningen og motivet
jeg fant via internett var ikke
store delen å se etter.
Men det var ikke noe vanskelig
og jeg hadde det kjempegøy
med strekene til denne søte
fuglen (=

ARIEL & FOMLE (=
Koz og bare koz denne var også veldig gøy å tegne.
Brukte ca 10 min på denne også (=
Ble superstolt over resultatet
og har fått så mange gode tilbakemeldinger
på tegningene (=

Nasse Nøff
Stakkers lille Nasse Nøff.
Like redd som vanlig under
dynen sin.
Synes han ble ganske søt jeg da (=


ARIEL
Her ser Dere Ariel.
Jeg lekte meg igjen igjennomprosessen og
koste meg på arket.
Hun tok riktignok litt lengre tid enn
det jeg pleier å bruke på tegningene mine,
men bestemtemeg for at jeg skulle ha den til.
Denne tegningen er langt fra ferdig
men fikk tegnet det viktigste nå.

Ariel

Baby Ole Brum sover søtt


Her ligger baby Ole Brum og sover søtt.
Denne skal kanskje få sin plass på en stor
vegg men det er ikke avgjort enda.
Fant motivet i en barnebok om Ole Brum &
vennene hans.
Samme teknikk gjelder lek med blyanten.
Skyggelegging rundt setter sin lille
prikk over I`en.
Det samme gjør jeg også når eg får
motivet opp på veggen.



Thomas Toget
Her er mitt aller første Thomas Toget.
Riktig nok ser den i bitte grann fet ut i forhold
til det han skal være, men for å være første
gang synes jeg den fortjente sin plass
på siden sammen med de andre
tegningene.



Happy Valentine
sweetheart

Min aller første tegning ut av Donald & Dolly Duck.

Ikke 100 % riktig denne men er fremdeles stolt over detaljene.

Motivet fant jeg i et Donald blad og

detaljene i bladet var ikke så enkle å "fange" opp.

Men bestemte meg for at jeg skulle prøve.

Glad jeg ikke ga opp (o=







MINE FØRSTE DELFINER
Her er min aller første delfin tegning.
Denne er jeg skikkelig superfornøyd med.
Detaljene er riktige og fargevalgene.
Denne brukte jeg noen dager på for å
få 100%.
Samme teknikk som alltid igjen.
Motivet fant jeg på google og plutselig fant
jeg et bilde som jeg ville tegne.
Lek og tålmodighet under en slik prosess
så får man et bra resultat (=


1 kommentar:

Ricky sa...

STIIIILIG bLoNdIeN!!! Flink Du Ja :-D Skikkelig stolt! :-D