onsdag 5. mars 2008

Gutterommet til mine sønner.


NYTT TEMA PÅ GUTTEROMMET
TIL MINE TO HERLIGE
SØNNER


Her kommer siste nye tema på
gutterommet til mine 2 herlige sønner.
Jeg ble innspirert av en liten figur på
lommeboken på den nye sekken
til min eldste sønn (=
Guttene ble superfornøyd og
det gjorde jeg også (=
Her har jeg kun brukt
grovblyant og fingerskyggelegging (=.....
Kjempestolt (=





Lynet McQueen



Skapeprosessen til Lynet McQueen
var ikke så vanskelig i seg selv.
Fant tegneboken til sønnene mine og så igjennom.
Jeg så lett på strekene rundt Lynet
og dannet meg et forstørret blikk
og fant ut at dette vil jeg ha på rommet
til Dem.
Med masse lek og litt irritasjon så
gikk dette forhåndsvis ganske så greit
for seg.
Jeg koste meg igjennom prosessen hele
tiden (o=




Bilde 2



Her ser Dere Lynet fra en annen vinkel.




Mëter

Her er Meter under skapning.
Han har enda ikke fått sine fullstendige farger
men her kan Dere se enkelt ut i fra
hvordan jeg har gjort det.
Jeg lekte igjen masse med blyanten, noe
som er et veldig godt tips til alle
Dere der ute som vil tegne og skape noe.
Ved for "rette" streker ender det
opp med at det blir så "opptegnet".
Koste meg her også selvom
det var denne som tok mesteparten av tiden
min da.



Mëter i farger




Her ser Dere Meter i farger.

Lynet McQueen
&
Meter
Her er Meter sammen med Lynet under vinduet til
barna.
Barna fikk også noen gardiner i fra Cars så rommet
matchet også sengetøy.
Barna og besøkende er imponerte og da blir jo
selvsagt jeg såååå glad (o=






Landskap



Her er veggen rett ved siden av vinduet på rommet.
Jeg bestemte meg for å skape mer der inne.
Og jeg fikk det til.
Litt egen fantasi som teller samtidig med
hjelp i fra tegneboken til min sønner.
Jeg er pr dags dato ikke fullstendig ferdig med
den veggen og der skal komme masse
farger og annet.
Mer bilder vil komme senere.



Racerbanen
Her er på storveggen til guttas rom.
Jeg fikk plutselig en kjempevegg som stod der
helt uten noe på seg og jeg bestemte meg.
Jeg fant igjen tegneboken til mine sønner
og forstørret bildet opp m blikket mitt.
Resultatet er ganske bra
og gjett om jeg stooooooooor koste meg
igjennom denne skapeprosessen.
skikkelig gøy.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig nina fortsett sånn dette var bare niiice ass men om det kommer å skrive tekster å sånt så vet eg ikkje kem av oss som er best ass hehehehe mvh Music

Anonym sa...

dette er bra vennen..skikkelig stolt av deg..
Visste ikke at du hadde så sjulte talenter.

Anonym sa...

kjempe flink ninamor.. stå på så får du mange kunder å teine for.
klem monika..
gid

Anonym sa...

Flotte tegninger her da. Må si jeg liker skissene dine fra Biler. Lynet er jo bare stilig. Stå på.
Hilsen Coolmy

Anonym sa...

nydelig nina.

klem eva.

Anonym sa...

Tøft.Keep up the good work ;-)

Henning