torsdag 6. mars 2008

Babyrommet til Julian Alexander

Her er lille
Baby
Jülian
Alexander



Her ser Dere lille søte prinsen Julian Alexander.
Dette er den søte prinsen som holder på å få
skapt et helt nytt rom som er snart klart
til å flytte inn i (o=
Gjett om gleden for meg er skikkelig stor.
Det har vært meg en sann glede å få lov å tegne
og lage til et baby rom for denne søte gutten.
Snart får storebroren hans et skikkelig tøft
tema på sitt soverom og kommer
til å få en egen side han også på
siden min (o=

BABY OLE BRUM
&
TIGERGUTT




Her ser Dere baby ole brum med babytigergutt.
Tegningen er under skapning enda, og derfor
ikke helt ferdig malt.
Mammaen til Julian Alexander så fint gutten
heter ønsket veldig å få til et skikkelig
baby rom.
Teknikken er den samme som før,
masse lek med blyanten og masse
konsentrasjon så går det seg til.
Ganske artig å få begi seg ut på
andre sine
rom også.
Mammaen til barnet ble storfornøyd(o=





Baby Ole brum
&
Tigergutt i farger


Her er samme tegningen som over igjen
bare her begynner den å få fargene sine.
Der er ørsmå detaljer som
dannes enda men det nærmer seg
med stormskritt til tegningen er klar.
Har vært kjempegøy å få dette til.
Bilde ble tatt et stykke i fra for få fanget
opp alle detaljene rundt med fargene.





Baby Julian
Alexander sitt
lekerom




ÅÅÅÅH gjett om jeg er stolt her.
Lekte meg igjennom hele prosessen, lot
blyanten bare leke på veggen og vips
et tre som viser inn til Julian Alexander sitt eget
tre.
Han har fått bjelle, eget skilt med navnet på
og ikke aller minst honningkrukker (o=
Her mangler fremdeles fargene
og buskene på treet, men mangler en del
farger for å fullføre denne.
Dette var en av tegningene jeg har hatt
til nå det gøyest med.



Baby Ole Brum

sover...



Jammen fikk jeg lov å tegne den store
baby Ole Brüm på storveggen.
Og gjett om jeg stoooooor koste meg igjennom denne.
Denne ligger på den andre siden innunder
andre tegninger bla Disney figurer.
Der er bare skissen og her er stor resultatet (o= (o=
Kjempegøy prosess på denne veggen.
*STOLT*


1 kommentar:

Anonym sa...

Er kjempe fornøyd med bildene så langt... Gleder meg til at de får fargene på plass... Og til du får tegnet og malt den store Ole Brumm på veggen og ikke minst når Nasse Nøff kommer på plass... :) Blir så bra dette :)Stor klem fra mammaen til Julian Alexander... Ps! gleder meg til du skal male drage på veggen til storebror Robin :)