tirsdag 2. februar 2010

det nye temaet på det nye soverommet til guttaboys (0=

sett fra høyre







sett fra venstre




Just love it.
Her er nye temaet på gutterommet på det nye soverommet dems.
En giga murvegg stod der drita kjedelig og etter tillatelse fra husvertene tegnet jeg Pokemon etter ønske fra prinsene mine (0=
Det greie er at jeg bruker KUN vannmaling så det er ikke vanskelig å bli kvitt tegningen om en vil ha nytt tema eller om en skal flytte, vanlig maling over, vips vekke.
Dette temaet tok riktig nok litt tid, jeg tok meg ikke tid til å starte med prøveskisse først denne gangen og rett på veggen istedet. Brukte alt i alt fra tegning til maling ca 1 uke.
Selve tegningen var på plass på 2 dager, men det var malingen som tok mer tid.
Guttene mine har vist tegningen fram til mange ut av sine venner, og barna ønsker seg sårt en
tegning på rommet sitt også.
Sitter igjen med en del oppdrag som jeg ikke har fått anledning å få unna, men jeg er igang og
satser på å være klar innen 2 måneder (0=
Er riktig så fornøyd over denne. (0=

Ingen kommentarer: