fredag 25. juli 2008

Peter Pan

PETER PAN





Her kommer min aller første
tegning av Peter Pan (=
Ble ganske stolt over resultatet.
Fant motivet i en tegneblokk og
bestevenninnen min ville så gjerne ha
Peter Pan til å ha over sengen til sin
yngste sønn på 4 mnd.
På neste bilde vil Dere se bilde der
Peter Pan har fått sine farger, det

var det bestissen min som fargela (=
Samme teknikk som alltid igjen her også (=




Det endelige resultat (=


Her er det endelige resultatet som
jeg fikk tilsendt fra bestissen min.
Kjempefornøyd er jeg med
siste finish på bilde (=
Dette skal rammes inn også
henger det fint over senga til lille
godklumpen min
Joachim (=
Glad i deg.

1 kommentar:

MikaelaDesign sa...

HERREGUD VENNEN...ja,har aaaaaaalltid sagt at du er kjempeflink... jeg er en kråke med tegneblokken og her svisjer du igang og lager fantastiske malerier...
du er kanon flink..er kjeempestolt av deg...
Jeg forventer at neste prosjekt er en Michael tegning???hehehe...
men no pressure...
er såååååååååå stolt av deg vennen... ;o)

klem fra Renate ;o)